Sunday, 29 June 2014

IT'S THE DAY: RAMADHAN AL-QAREEM

Assalammualaikum w.b.t.

Alhamdulillah..dapat juga masuk ke bulan yang penuh keberkatan dan rahmat ni..moga-moga dapat menghabiskan 1bulan puasa untuk tahun ni..AMINN... ^_^

Macamana puasa yang pertama ni? ok kan..Yaya walau sebelum ni dah biasa puasa sunat tapi bila masuk bulan Ramadhan ni rasa lain macam pula rasa. Yela, sebelum ni biasa puasa sorang2..orang lain sedap makan tapi ni semua orang xmakan..rasa semacam pula..hehe (eleh,ye-ye je ;p)

Apa pun disini Yaya nak ambil kesempatan seperti bloger2 lain juga..ingin meminta maaf pada semua xkirala kenal Yaya ke x, maaf sangat2 andai ada komen2 Yaya yang menyakitkan hati ke atau ada entri Yaya yang buat korang terasa ke, maaf sangat ye..Yaya pun da maafkan sesapa kalau ada wat salah dengan Yaya (eh, ada ke..;p) 
Yela, kita ni selalu nak jaga hubungan dengan ALLAH SWT..puasa sunat,solat sunat, baca Al-Quran tapi kadangkala terlepas pandang untuk menjaga hubungan dengan sesama MANUSIA..sedangkan menjaga hubungan sesama MANUSIA itu juga PENTING..InsyaAllah akan berusaha untuk berubah dan menjadi lebih baik ye..same-sama la kita =)

SALAM RAMADHAN 1435H
Sekian,Wassalam =)

27 comments:

  1. rindunya ramadhan...tp kurang besh la sbb thn ni cm thn lepas jgk kena puasa kt perantauan..huhu

    ReplyDelete
  2. salam ramadhan & selamat berpuasa :D

    ReplyDelete
  3. salam ramadhan cik yaya!! :D

    ReplyDelete
  4. Salam ramadhan juga cik yaya :)

    ReplyDelete
  5. ye sangat betul... salam ramadhan :)

    ReplyDelete
  6. marhaban ya ramadhan..kena manfaatkan tol2 bulan mulia ni yaya..smg bertambah dan diterima amalan kita dan diampunkn segala dosa lampau kita

    ReplyDelete
  7. selamat menjalani ibadah puasa cik yaya. :D

    ReplyDelete
  8. Salas m ramadhan al mubarak buat sis jgk :)

    ReplyDelete
  9. salam ramadhan & selamat berpuasa, yaya ^^

    ReplyDelete

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016