Friday, 23 May 2014

DOA PILIHAN : SEBELUM TIDUR

Assalammualaikum w.b.t.
Ramai yang dah tahu doa sebelum tidur..jadi kali ni yang Yaya nak share ialah ANTARA doa yang korang boleh amalkan sebelum tidur ye..
"Ya Allah, dengan nama-MU aku hidup, 
dengan nama-MU juga aku mati..."

Pendek sahaja, amalkan lepas korang baca doa tido tu, betul2 sebelum korang memejamkan mata.. InsyaAllah..dan jangan lupa juga, maafkan segala kesalahan orang yang telah membuat salah dengan kita,jika ada la...<--kalau semua orang lakukan seperti ini sebelum tidur, pasti tiada perselisihan faham yang akan berlaku, kan..kerana semua orang dah memaafkan kesalahan sesama sendiri dalam sedar tak sedar..

SUBHANALLAH..ALHAMDULILLAH..ALLAHUAKBAR..LAILLAHAILLALLAH

Sekian,Wassalam..

10 comments:

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016