Wednesday, 10 April 2013

WORDLESS WEDNESDAY

Assalammualaikum w.b.t.

lol ^o^

38 comments:

  1. bkn je pernah tp mmg biasa. hehe.. tgn yg pegang senduk tu siap balut dgn kain. hikhik..

    ReplyDelete
  2. salam cik yaya..
    setakat ni belum teruk lagi la kalo nak masak
    macam cara kat atas ni..
    hihihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm cik anna =)

      hehe..yaya penah tapi time 1st2 nak msak tuu..
      ^o^

      Delete
  3. setakat nie tak penah lagi buat,heeeee

    ReplyDelete
  4. pernah.
    tapi takdelah jauh mcm tue jarak nye..huhu
    itupun buat macam tue sebab minyak terlalu 'melompat2'..:)

    ReplyDelete
  5. pernah buat masa baru nak belajar memasak masa sekolah rendah dulu...hahaha

    ReplyDelete
  6. hehe...dulu akak selalu mcm ni...skrg tak dah..:-D

    ReplyDelete
  7. hahaha . bella pernah buat . nak2 time goreng ikan . mcm nak berperang dgn kuali :P

    ReplyDelete
  8. malas nak ngaku *hand up* hehe. tu dulu, sekarang dah pro ^.~

    ReplyDelete
  9. Gulp. macam Mieya pulak. Lagi2 time goreng ikan/ayam. Sanggup berselubung dengan tuala lagi gara-gara tak nak tangan terkena minyak

    ReplyDelete
  10. saya! hahahaha..tp skrg takde la over mcm tu dah.. zaman kanak2 riang dulu je.. haha

    ReplyDelete
  11. kunjungan perdana gan..
    salam kenal dan sukses terus..

    ReplyDelete
  12. saya ! mak selalu ketawakan . mentang2 lah kan ~

    ReplyDelete
  13. dulu hda mcm tuh, skrg tgn dah boleh celur dlm minyak panas dah. hahaha. :D

    ReplyDelete
  14. haha. time grg ikan keli mcm kna ade shield la kann. haha :)

    ReplyDelete
  15. eh lupa,
    jom yaya! http://ice-chirp-chirp.blogspot.com/2013/04/simple-2nd-ga-by-chirp-chirp.html
    hee :)

    ReplyDelete
  16. Semestinya!! hahaha
    Takut berparut diskaun pulak nanti hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha apsl plak..kalo mask tu sedap..xde diskaun2 nyerr..hehe ;p

      Delete
  17. as salam
    iema dtg bls kunjungan ^^
    http://iema90.blogspot.com/

    ReplyDelete

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016