Thursday, 6 October 2011

INGAT SAMPAI SEKARANG..!!!

Assalammualaikum w.b.t

Amboi..tajuk entri cam mara sangat je..ape bende la yang Yaya berdendam sangat sampai sekarng xboleh lupa ni..huhu..adess..ni bukan psl dendam..atau yang berkaitan dengan sesapa..tapi ni bahana sebab terTENGOK n terBACA 1post kat FB semalam..

Kalau ade yang perasan la..mungkin da tersebar..mungkin jgk ade yg xtaw lg..semalam baru Yaya terbaca n tertgok mende alah yg sush bg Yaya nak lupa...boleh sakit wooo kalo mcm ni..xboleh jadi..kene ingat mende lain kalo nak bg lupa hal ni...ni KHUSUS  untuk perempuan@wanita sahaja ok..cerita pasal sorang perempuan luar negara(xingt psl pmpuan tu sbnrnye) yang baru balik dari Afrika..dipendekkan cerita payudaranya terkene jankitan parasit(kot) disebabkan baju dalam @ baju yang baru dbeli xdcuci then terus pakai..jadi macam tu..yang Yaya xboleh lupa bile pic dlm fb tu beso plak tu..yang Yaya ni plak rabun jauh.. tgok la lame2 ape bende sbnrnye pic tu..rupenyer pic payudara(bhgin tgh tu) bnyk berlubng kcik2..ade ape bnda plak dlm lubng tu..geli giler bile TERtengok...adoiii. nyesal giler tgok@baca bnda tu..sampai sekarng ingt rupenyer plak tu..xbleh bla bt0lll.....adoii..tiap kali teringt mesti tengkok meremang..bukn takot tapi geli yg tahap gaban..serius beb....sampai rase nak termuntah..ni pon ade rase cam nk demam tiap kali teringat...
Tapi masalhnya xde bende lain yg bole wat Yaya lupa..Ya Allah..tolngla hambaMu ni...!! rase cam pdmkn je ingat semalam..xpyh taw bende tu pon xpe sbb Yaya pon jarng beli bju then trus pkai..(padahal selalu je...tu pon pkai sekali je pastu terus basuh..)Yaya xbaca smpi hbis sbb pe pkra tu bole jadi serius kt  pmpn tu..kesian jugak..msti dia sgt menderita..Ya Allah..minta simpangla segala perkara yg macam tu jadi kat hambaMu ni..amin. -_-

Pengajarannye...lepas je beli baju xkire yg murh atau mahal..balik je bsuh sblum nak pakai..huhu..yela..kita pon xtaw baju@pakaian tu dah terkene ape..mksd Yaya..mcm da penh terjatuh kat lntai ke..ape ke..tapi kita tgok bersih je.so,apepon kne basuh dlu pakaian baru sblum pakai...

p/s:Cuba ingat banyak2 macarons..yg smpi sekrng xdp mkn..huhu..nyum2..oww macarons.. ^,^

(saje wat gambo beso2..bia Yaya ingat ni je plak....-hbisla..tdo mlm ni nti leleh jek..hukhuk ;p)

Sekian, Wassalam...=)

2 comments:

  1. pehhhh aku da lme ngidap marcoon ny:(

    ReplyDelete
  2. huhu..kan kan...cian aku ni xpenh merase lg.. >,<

    ReplyDelete

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016