Sunday, 25 September 2011

BAHAGIANNYA MEREKA...♥♡♥

Assalammualaikum w.b.t.

Ntah nape gatal sangat tangan ni g buka tgok pic2 mbr2 n owg2 yang da kawen..mksud Yaya.pic kawen dorang..urm..bahagiannya tgok..pe rase nyer masa tu ye..=) mesti bahagia sangat dorang rase masa tu...Lately ni plak ade dengar ramai yang nak kawen..sedara-mare la..artis la...um..teringin...nak..

ade cincin kawen...wah..lawa...@o@..nak yg mcm ni..hehe;p

nak baju cmni...pkai utk nikah je...hoho...ble x..;p
LAGIII.....

kek jugak..hihi..tapi xbtingkat cmni pon xpe..haha..



dan...nak photoshoot macam pic kawen gmbr2 kt ats ni..sheweet je tgokk..urmm..

agak2..bole x Yaya dpt sume ni...tapi tnpa mngeluarkan wang 1sen pon...???hahahaha..melampau!!! kwen dgn anak Dato' la lau nak cmtu..huuuu...

p/s: lmbt lg nak kawen..ntah nape tiap kali tgok pic owg kawen rase cm nk jgk..haha..gatai! ;p

Sekian, Wassalam...=)

12 comments:

  1. hahaha.. gatai noo..
    Lia pun rasa macam tu.. terima kasih kawan dengan Lia. :)

    ReplyDelete
  2. wahhh dah tak lama lani....dah mula rasa nak kawin.. habis... :D

    ReplyDelete
  3. rilex la ..tggu la bf kaye ckit lgy eheeh

    ReplyDelete
  4. msred pon kalu tengok pic org kawen tetiba rasa nak kawen sekali lagi, tapi dgn org yg samalah.. heee

    ReplyDelete
  5. sampai masa kahwin r ko.. haha..

    ReplyDelete
  6. syahirooAhmad - haha..sape?Yaya ke?lmbt lg laaa

    ReplyDelete
  7. ade2mama - haha..ckit lg eyhh?? ^,^

    ReplyDelete
  8. msredcheescake - wahaha..nsib bek kate dgn org yg same...heee ;p

    ReplyDelete

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016