Monday, 4 July 2011

PADAH KAROK SAMPAI 3JAM adesssss

Assalammualaikum w.b.t

Adoi naa..sakit tekak Yaya xilang-ilang da bpe lame la..dengan selsema ni ha..sok sek..sok sek...da bpe lame da..huuu..dah tu ada hati plak g karok td sampai 3jam plak tu sensorang..cehh! melalak terjerit-jerit den ni ha..blagok mcm den ni artsi la katakan...hahahaha..nth apa da msuk dlm bdn den ni ha..niat kt ati mula nak g tgok wayng tapi tetibe tangan ni pandu kerete p ke tempat karok plak..adesss...tapi apapon tetap puas..hahaha

Okeyh! Yang pasti sok memang akan g tengok wayang...hihi..xde g karok dah..huuuu ;p

Tu je nak habaq...saje ngade update...
Wassalam... =)

2 comments:

Popular Posts

BLOGLIST SEPTEMBER 2016