KASUT KONVO

Huwaaaa...penat k0wt hari ni..sampai Klang baru pukul 11pagi tapi parking kete kat area pekan tu penuh betol..xtaw apa yang wat ramai bebenor orang g sana..lebih2 lagi pepagi macam tu..huuu..hampir 3kali aku tawaf kat jalan tu pusing2 cari parking and the last aku ingat xde parking aku nak g tempat lain je tapi akhrnya dapat gak 1parking..huhu..jenuh cari, penat mulut aku membebel sensorang dalam kete..hihi ;p
Aku pegi bayar bil broadband 1st nyer..kat SCP Klang tu..then g cari kasut untuk konvo..antara ciri--ciri kasut yang aku cari untuk majlis konvo aku nanti adalah kasut yang bertutup kat bahagian depan dan semestinya murah hihi..aku xbanyak kasut yang bertutup kat depan..banyak yang terbukak jer..huhu =) cari punya cari dari ke satu kedai ke satu kedai aku perhati satu2 kasut yang punya ciri2 macam tu..huuuuu... tak gak jumpa but aku xputus asa! chaiyok2! akhirnya dapat gak cari tapi itu pon setelah beberapa kali bertukar2 kasut cari yang ada saiz kaki aku yang besar ni..huhu.. =D nak tengok ka kasut yang aku beli tu..??heeee ^o^
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
huhu..kasut from SUNDANCE..tengah jualan kura skunk..bli la..pe lg ade plak reben itam kat blakang tu..comel.....haha! suke banget!!
^o^

Post a Comment

0 Comments