Owh my..!!!

Sangat TERKEJUZZTT....!!!!!
Betapa xcited nyew ari ni bile mengenangkan appointment with one of popular slimming centre in Malaysia ni..buy from some company Advertising to get 3bonus treatment..sound cam besh jek kan...tp mmg besh la..cume..cam biasela..bile p kat tempat2 macam ni telinga memang kene tahan r kan...dlm masa yg sama geram p0n aderr...pasai per??erm..adela...huhu....

1st time dtg actually..tempat ok la kot...aku nye appointment kol 7pm..huhu..cian x..smpi lewat ckit sebb jln jem+banjir kt jalan kua uma aku tu.smpai da la tlewat ckit..pastu sampai sane je kene isi borang. then dia bawak g timbang ngn uko tinggi. And nk taw pe yg terkejuznyer?? Berat aku da naik ke tahap maksima!!!! Owhh TIIDAAAKKKKKK!!!!!!.........................punye nak nangis aku sebab berat aku naik dengan menggileerr..hhu . Tapi aku wat relax je depan consultant tuh..h0hoo..cover la konon ..;p pastu kene dengar dia si consultant tu leww membebel lagi..aku ingat boleh cepat..tp lambat gak....dekat 15min die potpet2...tension lak aku yg mendengar ni..lpas tu masa die citer tentng pakej yg dia ade..aku pon cam xcited r kan..yela..berat da nek sape yg nak..klo bdn gmuk...kan..gabra la aku..mcm2 yg aku pikir..antaranya : -xnak makan nasi lagi la..,nk diet la, pose la, makn bskut ngn roti je la..huhu..fobia siutt..

Nak dipendekkan citer..aku wat treatment untuk massage..ermm..ok la..k0wt.aku jenis orang xkisah..kalo orang jenis cerewet tu msti bnyk yg d komplen nyerr..huuuu =0 Lagii...aku fobia bukan sebab pe..gmuk tu..aku penah lalui..mse dulu..sekarang ni da ok ckit..walau ade part2 yg sush untuk di hilangkan lemaknyer..sampai begitu ketara bile dilihat .. hohoh0h0 ^o^ so bile jadi perkara cam skunk ni aku tension r..tkt aku jadi balik sprti dlu..OWWHH NOOO!!! katakan TIDAKKKK!!!...huu  -_-'' tp yg best bdn aku jnis cepat turun bile kurng makan..erm..jadi ingt strt sok xnk mkn nasi dah samapai aku rase berat aku da ok...umm..bole ker??erkkk ;p YAYA BOLEH! MALAYSIA BOLEH! hehe,..
Owhh yeeaa!!

Post a Comment

0 Comments